Karşıyaka Kulüp başkanı Yiğit Tusder, amaçlarının stadyuma bir çivi çakmak, altyapı tesislerini canlandırmak ve geliştirmek, futbolu bir üst lige taşımak ve Pınar ile barışmak olduğunu açıkladı.
Karşıyaka Kulüp Başkanı Yiğit Tusder:2-2,5 yıllık bir ayrılık yaşandı. Her taraf dinlendi. Artık ortak bir paydada buluşmanın zamanı.Pınar’ı ziyaret etmek istiyorum. Henüz ziyaret talebinde bulunamadık ama yakında yapacağız. Kendilerinden iyi yaklaşım bekliyor ve temenni ediyorum. Avrupa Kupası maçlarında formaların üzerinde ‘Pınar’ yazısını çok özledik. Tahmin ediyorum onlar da bizi özlemiştir” “Stadyuma bir çivi çakılması, altyapı tesislerini canlandırmak ve geliştirmek, futbolu bir üst lige taşımak. Dördüncüsü ise Pınar ile barışmak” “Karşıyaka Spor Kulübü Derneği ve kongre üyelerinin söz sahibi olacağı bir yapı, kongre kültürünün devam etmesi ve kulübün hiçbir zaman tek bir sahibi olmaması.” “Kulübün sahibi taraftardır, kongredir. Biz en demokrat yerlerden biriyiz. Genel kurulda tartışır, sonra aynı masada muhabbet ederiz” “Bunlar sadece spekülasyon. Gerçek Karşıyakalılar kulüp menfaatini düşünür.” Dedi.
Kerim Küçük.